Presos da Lava Jato são levados para presídio de Bangu

A Secretaria de Estado de Administração Penitenciária (Seap) informa que as transferências dos presos com curso superior que atualmente cumprem pena na Cadeia Pública José Frederico Marques, em Benfica, zona norte da cidade, estão sendo feitas desde a semana passada e continuarão até o final desta semana. Os presos estão sendo levados para o Presídio Pedrolino Werling de Oliveira, conhecido como Bangu 8, entre eles, condenados ou investigados pela Lava Jato e Operação Cadeia Velha.

O local foi reformado pelo governo de Luiz Fernando Pezão e passou a receber réus e condenados da Lava Jato, incluindo o ex-governadores Sérgio Cabral e Anthony Garotinho e diversos ex-secretários e funcionários de Cabral, além de presos da Operação Cadeia Velha, como o ex-presidente da Assembleia Legislativa do Rio Jorge Picciani, atualmente em prisão domiciliar por uma decisão da 2ª Turma do STF. Em Benfica estão também, o ex-presidente da Alerj Paulo Melo e o deputado Edson Albertassi, ambos do MDB.

A Seap, no entanto, informou, em nota, “que não pode divulgar nomes para a segurança dos presos e dos inspetores de segurança e administração penitenciária”.

A Seap informa ainda que as transferências estão sendo realizadas de acordo com as prioridades, desde sexta-feira (4), entre as unidades prisionais, por causa das adequações previstas no decreto de 27 de abril de 2018, publicado no Diário Oficial do estado de 3 de maio, assinado pelo interventor federal na segurança pública do Rio, general Walter Souza Braga Netto.

O decreto trata da reestruturação organizacional da Secretaria de Administração Penitenciária e tem por objetivo flexibilizar o fluxo de presos entre 12 unidades prisionais do Estado. O decreto privilegia os critérios de segurança e redução de superlotação nas unidades prisionais.

Por Douglas Corrêa – Repórter da Agência Brasil

Ubiratan Braga

Jornalista, radialista, publicitário

121 comentários em “Presos da Lava Jato são levados para presídio de Bangu

  • 15 de maio de 2018 a 14:32
    Permalink

    Peanut–Were we afraid to live our values when we tried and executed Nazi infiltrators during WWII without involving any civilian courts?Do you presume KSM innocent? Do you believe the administration does? If not, how are we living out American values to hold a trial where the outcome is pre-determined and the defendant is presumed guilty?

    Responder
  • 15 de maio de 2018 a 15:21
    Permalink

    One way of helping with plane weight..Would you mind if the chairs were helium, with a thin frame and a coating for comfort..Would you mind?No, helium is not flammable, its as flammable as air. You may be thinking of Hydrogen Gas.

    Responder
  • 15 de maio de 2018 a 17:17
    Permalink

    Can’t agree more with Independent Armenia. It is a damning indictment of us as a nation that these “titans of thought” are now governing what is left of us. This is a horrible idea and will only make Armenia a laughing stock – no doubt Azeris and Turks would be delighted…

    Responder
  • 15 de maio de 2018 a 20:17
    Permalink

    Souvent, il m’est arrive de rencontrer des polyglotes. Beaucoup d’entre eux s’etaient impregnes de la connaissance etc que vehicule chaque langue. Mais une chose ressortait: ils n’etaient plus vraiment comme ceux qui ne connaissent que leur langue maternelle ou en baragouine une autre…

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 02:04
    Permalink

    Stasiek nawet w szambie swój blog zareklamuje,hipokryta!Urban przynajmniej nigdy poglądów nie zmienił i nie udaje kogoś innego i nie reklamuje NIE w Radiu Maryja….

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 02:45
    Permalink

    It is perfect time to make some plans for the future and it’s time to be happy. I’ve read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or tips. Perhaps you could write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 03:10
    Permalink

    I’m a finance geek, too. I remember math class in middle school — calculating compound interest. My mind was blown. I pestered my parents until they told me to make an appointment with the loan officer at the Royal Bank, and I went there after school one day. I walked out having started my first ladder GIC but disappointed that the interest rates were not the 10 and 12 per cent my math textbooks had led me to believe. Still, I had no idea I only needed $100 to invest. Cool!

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 03:48
    Permalink

    / Excellent post. Keep writing such kind of info on your blog.Im really impressed by it.Hey there, You’ve done an incredible job. I will certainly digg it and in my view suggest to my friends. I am sure they will be benefited from this web site.

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 05:25
    Permalink

    Mange tak.Begynder faktisk allerede nu at ane hvor fedt det kan være at de bliver større: havde den ældste med til koncert i går aftes og nød at hun var interesseret og glad, og kunne være længe oppe!

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 07:12
    Permalink

    4real hotel jobs is no joke i use 2 work as a housekeeper/houseman and alot? of timez i go 2 work and i dont feel d vibez fi smile but u hav 2.bigup d people dem wey spen dem monie fi mek wi eat food

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 10:40
    Permalink

    Šį pyragą kepu mamai(bus skaniausia staigmena) tik ji gyvena mažame miestely ir čia nerandu sausojo vanilinio pudingo miltelių nei kukurūzų krakmolo. Kuo dar būtų galima jį pakeisti ir ar nieko baisaus jei jo visai nedėsiu?

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 15:12
    Permalink

    Terimakasih atas pertanyaannyaJurusan Perhotelan Biaya Rp. 6.250.000Untuk jurusan yang lain (Administrasi Perkantoran, Sekretaris, Komputer Akuntansi, Komputer Manajemen & Informatika, Komputer keuangan & Perbankan dan Tours & Travel) Biayanya adalah 6.000.000Biaya di atas bisa diangsur 9 x angsuran, selengkapnya bisa klik LINK berikut :

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 16:54
    Permalink

    Olá, Kelly.O padrão de gravidade ou não, não é o número de batidas, mas a avaliação global que o seu cardiologista faz. Ele usará diversos parâmetros para fazer essa análise.Mas, como já está reduzindo, já é um bom sinal… Continue mantendo o acompanhamento com seu médico.Leonardo.

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 18:59
    Permalink

    gt eu tenho 12 anos e ñ sei bjar e tem um menino quer me pediu pra mim fk c0m ele estou nervosa pq ñ sei bjar e eu sou doida por ele e ele tambem.Oq eu faço.mais eu vou tentar com medo assim mesmo pq eu to doida pra fk com ele

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 21:06
    Permalink

    Promis je vais essayer de pas disparaître totalement, mais je ne sais pas du tout à quel moment j’aurais un accès internet et tout ça :D(Ahah ouais bon plan, ma culture va en prendre un coup \\o/)

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 22:39
    Permalink

    Assalamualaikum….Saya adalah pengundi dalam Dun Tenang. Saya ada kekeliruan berhubung fakta yang agak bercanggah dan saya mohon penjelasan secara berhemah.suatu masa, Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohd Nizar Jamaluddin pernah berkata bahawa adalah haram mencalonkan seorang wanita dalam pilihanraya. Dan yang terbaru beliau berkata bahawa adalah haram mengundi calon UMNO. Mana satu yang betul?Mohon Penjelasan.

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 23:50
    Permalink

    *rødmerødme* Jeg kom faktisk pÃ¥ før i dag, at OI var ikke bursdag til Kjersti den 4. Mente Ã¥ huske det fra i fjor ;)SÃ¥…(en forsinket)HIPP HIPP HURRAAAAA!! Gratulerer sÃ¥ mye med dagen som var. Høres ut som du fikk en fin dag, og mange fine gaver. SÃ¥ hærlig!bursdagsklem fra meg :)

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 03:30
    Permalink

    Si, grande cosa, la bicicletta. Peccato che da quando mi ci hanno investito da pischello, ho avuto sempre difficoltà a salire su cose aventi un numero di pneumatici inferiore a 4, ma son cose… @idolo: Mai provato, erano voci, ma proverei volentieri, non so bene dove, però proverei comunque ugualmente. @Pepenero: Invece, senza coordinato, da quello che ho capito, sei uno sfigato. E, se per errore, il coordinato non è totalmente coordinato, allora sei un pirla. Insomma come entri entri, entri male…

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 05:24
    Permalink

    Right Mrs Spies, dream on. You obviously think we are a lucky bunch of islanders having a good time under Dutch rule. All is well in the Kingdom besides a few trouble makers? Thank you very much but I think its time for you to go.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 06:40
    Permalink

    Love the pattern and I think it’s good sense to use it for a baby blanket because in the beginning babies see black and white colours the best. And I really like the yellow edge! Any baby would be lucky to cuddle in that softness :)

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 07:55
    Permalink

    All the new stamps are just gorgeous Katharina!! I think I love Musing Melinda & Confirmand Melinda best. Oh and the Cute Snail and the Cat are so adorable, love those too!! They are all just lovely, I LOVE Whiff of Joy stamps!!xx Naoual

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 09:56
    Permalink

    Your philosophy behind making pots and your life is what fascinates me here. I so buy into your mindset. What a lovely surprise – so glad I read this today. So glad for internet and how we can communicate so many miles apart (South Arica) Thank you!

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 15:00
    Permalink

    This is a good checklist for people not already familiar with the points. I’m afraid it didn’t engage me because there was too much information and not enough you in it. I cheerfully admit, that’s probably just me. I’m not the reader you’re writing for, and that’s fine, too. I do check your posts regularly.Jean Browman–Cheerful Monks last blog post..

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 19:56
    Permalink

    / THEIR creator. Its subjective. For me, its the Flying Spaghetti Monster. Many of the founders were deists. And they specifically made our constitution and government SECULAR. It doesn't even matter what the founders religious beliefs were. Nearly 240 years later we are a very diverse society. A melting pot, if you will. Many of us see religion as ridiculous and faith as an excuse to throw away the thinking cap.the Government of the United States of America is not, in any sense, founded on the Christian religion.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 21:22
    Permalink

    Me parece absurdo llegar a descalificarse entre hermanos sudamericanos por un ranking que a mi parecer no es nada objetivo. Me quedo con un comentario leido, que más valdría enorgullecerse de una ciudad con calidad de vida, que a la de mayor número de rascacielos. Capad a los dirigentes corruptos de vuestros países para poder disfrutar de vuestras vidas sin tener que huir.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 21:52
    Permalink

    Hidden due to low comment rating. .You feel staph infection coming on……..I feel like I saw a teenaged Christian missionary get full blown AIDS.The floor looked clean enough, but, Yowza! Opening oneself to blood born pathogens in Haiti. Lottie Moon didn’t love the Chinese like that.Yes, i am familiar w/ Lottie Moon. Big CONGRATS on popping your zit cherry, DG!!!WCJPoorly-rated.

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 01:31
    Permalink

    A when i was in mogadisho i was using a papaya in three ways. Furulata,feeta feeta,mashadonya,drinking juice and it sounds nice. Xawaash.com thanks allot. Sida aad noo xasuusiseen our home land foods and fruits. Xamr cadeey xeebteeda uxiisayee u xiisayee xarunteedaan xasuustaye. Allow dalka noo nabadeey

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 03:04
    Permalink

    Your likelihood is that you will keep your hair. The best predictor is your mother’s father. If you have an extremely hairy chest however, other genes may be in play. (there is a linkage between hairy chests and male pattern baldness.)Kind thoughts,Hermes

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 05:43
    Permalink

    Good – I should certainly pronounce, impressed with your site. I had no trouble navigating through all tabs and related info ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, website theme . a tones way for your client to communicate. Nice task.

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 06:57
    Permalink

    to hear the truth. They want to hear they are great. When it’s your job to tell them they are losing touch with their employees, customers and marketplace, it’s tough.Sometimes employees don’t want the truth,

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 08:40
    Permalink

    This is a great outfit. I too would not normally wear a tee like that but I immediately thought of my sister so when I read that you found it in your sisters closet I had to smile. Cheers, Bre

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 11:17
    Permalink

    I’m excited to find this page. I wanted to thank you for ones time due to this fantastic read!! I definitely really liked every little bit of it and i also have you bookmarked to look at new information on your website.

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 11:58
    Permalink

    Appunto, Pastorelli, perche’ non va a parlare un po’ coi salesiani? Bisogna andare a cercare il fratello che sbaglia, anziche’ stare alla finestra a vedere che tempo fa. Forse a lei daranno un po’ piu’ retta, data la sua preparazione.1f67

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 13:17
    Permalink

    Getting Mister E to water and making him drink are two massive undertakings in this house. I tried one of those mood fountains, and he ignored it. I prefer not to let the water run, even if Mister E would prefer it. And he just doesn’t seem to get enough to drink. This sounds like the perfect, healthy solution. Thanks for the chance to win.

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 13:32
    Permalink

    Habe mich schon gefragt, wann bzw. ob sie auch in D spielen. Auf den offiziellen Seiten ist bis jetzt noch nix zu finden. Nur Intro listet die Tourdaten. Karten gibt es natürlich auch noch nicht. Aber hier (außer Berlin) sind die Gigs eh schlecht besucht. In Frankreich sieht das ein wenig anders aus (3 Abende Paris hintereinander!!!).Danke für den Tipp.

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 14:39
    Permalink

    Prietene cant si la nunti cam de vreo 8 ani daca asta iti era principala grija. Cat despre aia 20.000 de petrolisti adevarti din 2001, ce s-a intamplat cu ei? Au murit toti? Ca ulterior au ramas doar cei 50-100 de care zicea Bizonu

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 15:58
    Permalink

    Acreditar em “DEUS TODO PODEROSO” e um meio de gente fraca de mente…Eu sou fraco de mente então.Agora um cara que cre em alma vagando diz que não cre em “DEUS TODO PODEROSO” esta se contradisendo!.Acredita em alma, mas nao cre em DEUS…

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 18:04
    Permalink

    disse:Nunca experimentei arroz vermelho, acho que vou procurar Já vi banana da terra, mas nunca comprei porque costumo comprar da Madeira (Portuguesa), agora já tenho um pretexto E já agora, podes-me dizer qual a temperatura a que as colocas-te no forno?Beijinho

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 21:02
    Permalink

    Your blog hit true to my heart. It’s so nice to share the wonderful aroma of Floracopeia essential oils. I am so blessed to use them in my professional work as as a Thai Yoga Therapist and Reiki practitioner. I feel like I am anointing them each time with both the oil and “metta” – loving kindness. Thanks for sharing with us.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 00:04
    Permalink

    Oct04Edvaldo Gonçalves PERCEBO QUE NO MOMENTO EM QUE SE CRIA QUALQUER EXPLICAÇÃO SOBRE O ‘AGORA”, JÁ O PERDEMOS E CRIAMOS A DUALIDADE: O AGORA É —-, COMO PODERÍAMOS APONTA-LO, SENDO QUE ELE SIMPLESMENTE É. NESTA DIMENSÃO NÃO HÁ DUALIDADE, NÃO HÁ TEMPO, PODE-SE ENTENDER DE MANEIRA COGNITIVA, MAS O MELHOR E PERCEBER.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 01:21
    Permalink

    Hey ShawnThanks for the comment. I don’t have an answer on how to unlearn the mental programming. My guess is that the better we can learn and understand God’s love for us the less we will truly care what man thinks of us. I think that so much of it comes back to a fuller understanding of God’s love.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 04:02
    Permalink

    Wot! No ?! Very hurtful to us old Giant Rangers… Who can forget the “Heidi Bread Song”, theme of the Rangers:My favorite bread’s Heidi,I hope it’s your’s, too – It tastes so delicious,And it’s so good for you.So let’s all eat Heidi,And before very long,All Giant Rangers,Will grow big and strong.To be sung to the tune of “On Top of Old Smoky. of the song is available on Youtube.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 04:15
    Permalink

    Oh man! I can completely relate. I actually lived in Florida for about 3 years when I was growing up – first in Deltona and later in Ft Myers. The humidity there is insane! But I think it was the mosquitoes and love bugs that really made it hell.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 04:38
    Permalink

    The extremes and bullsh*t from pranksters/trolls aside, for the 900th time…we have the USDOJ and the FBI on our side for a change. Let’s stop over-blogging it and get these folk involved. There isn’t a single person or organization in Paris, Tx who can’t engage ANYONE in Washington? Holder’s not an initiator/visionary. he’s one of those folk who has to be tasked. Once he is, he’s on it like a wolf on a porkchop. But he has to be engaged to look at these patterns and practices, as well as individual cases. He has a bully pulpit as well.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 06:41
    Permalink

    I like this web blog very much, Its a rattling nice situation to read and obtain info . “‘Taint’t worthwhile to wear a day all out before it comes.” by Sarah Orne Jewett.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 08:43
    Permalink

    Parerea mea e sa nu va puneti prea multe baze-n Romney. Multi dintre sustinatorii sai sunt din ‘a mai naspa zona a conservatorismului american, recte izolationisti. De altfel, se poate observa din felul in care NU se discuta despre ‘mostenirea’ lui George Bush. Baietii incearca s-o mature de zor sub pres. Tot in maur e speranta…

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 14:55
    Permalink

    The Republicans have announced that they plan to undo legislation passed by the last Congress regarding healthcare. This is simply going to create more gridlock between the Republican Crooks and the Democrat Crooks in Congress and will create nothing for the citizens of America. A much better idea would be to explain to the American People how so many countries around the world have better healthcare for far less costs. You might wish to direct your representative to the article titled: ” The Corruptocracy.” R. Van Conoley

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 16:48
    Permalink

    Jeg leser heller ikke temainnlegg, eller favorittbøker pÃ¥ k,l,f og abcde. Jeg har i teorien ikke noe imot smakebiter – bortsett fra at det utviklet seg og plutselig har man et tema for hver eneste dag. Men jeg ser jo at mange liker dem og ønsker Ã¥ delta, helt greit – som sagt over her er det jo opp til hver enkelt om vi gidder lese.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 17:19
    Permalink

    From what I seen he is not a nutritionist but a fitness and physical training teacher or something but he has taken the time to make a vid for free to benefit others so If you an expert then go make your own vid and quit whining! I realise it was 5 months ago so hope u got over it by now. BTW Many people juice the leaves! There are juicers specifically for juicing leaves, other herbs and grass ( including stems! ) So you are embarrassed yourself.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 21:52
    Permalink

    Aaron popped greenies. What?Babe didn't play against the wider talent pool we see now We don't have a wider talent pool now.We already know how well Bonds (and others) would have done relative to Aaron and Rugh, sans juice. He would not have done as well. So why pretend that Bonds is better?

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 22:28
    Permalink

    you know………….. i like this board – pretty full rail – bottom is clean with k\\just a few small “finger tip” size pressure dents and the deck is in pretty good shape – we can lower price for ya to 290.00 – let me know – the rocker is supposedly a medium tail rocker which usually holds its speed so might be a good board for intermediate – hard to say for certain cause it is a hi-performance board – hope that helps

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 23:54
    Permalink

    If you have a Reliance Network, it would work.It does not work fine on a tata Indicom NetworkSince i had to get mine replaced..The problem i couldnt get mine fixed for the same.. Since i had a tata indicom card.

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 00:01
    Permalink

    ah ah !c’est déjà bien compliqué et risqué pour moi. Je n’ai pas la « formation » pour en faire un pour quelqu’un d’autre. J’adapte au fur et à mesure ce que je trouve et ce que je teste sur moi. C’est dangereux de jouer à l’apprenti sorcier Mais le sujet est tellement passionnant…

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 00:50
    Permalink

    I’m confused. You haven’t ridden a bike since you were 7? =)I picked up a rebuilt REI Novara commuter bicycle for a few weeks ago from a local non-profit. Time to work off that weight I gained with the busted arm this past winter.Will re: swapping levers: That’s what I did. I’d probably end up grabbing the “clutch” lever one of these days and doing a Superman over the front. Of course, I ride roughly 75 miles/day on the motorcycle and about 5-8 miles/day on the bicycle.

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 01:57
    Permalink

    Trencher,I have not used a grinder such as yours, but I can tell you that if your barley is being ‘crushed’ by your grinder, the same thing would happen to your wheat berries. I have also never made bread that would be that ‘coarse’. I’ve used a nine grain mixture in my breads, but that’s about as coarse as I get. May I suggest that you spring for a flour mill? Remember that when properly milled, your grain will not lose nutrients when you bake within a few days.Take care,LaurenVN:F [1.9.21_1169](from 0 votes)

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 02:38
    Permalink

    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I’ll appreciate if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 02:41
    Permalink

    SZ. The field cannot be the medium , fields are actions 1- in mediums , 2- in absolute nothingness , the later is absurd , i am not talking about equations , far from it , i mean reality ….Let me give one example ; one of the cosmological hallucinations is the emergent universe model where to “” explain”” some aspects of the model they “”invented “” a new , un-known and un-knowable field , is this the way we reach knowledge , by imaginations ????remember the invented 3476543 axioms of the M-””theory””? , no , SIR , science is a respectable , firm , sound structure on the condition that it does not mutate to fairy-tales story telling.regardsaa

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 02:48
    Permalink

    This is the straight PS Vita gets second firmware update, nixes software bugs | My Blog diary for anyone who wants to assay out out virtually this theme. You observation so more its most tiring to fence with you (not that I truly would want…HaHa). You definitely put a new rotate on a message thats been typewritten near for geezerhood. City nonsense, simply high!

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 04:16
    Permalink

    الزميل الاستاذ محمود صباع.. قرأت باستمتاع ما كتبته.. وهو توثيق وبحث مهم.. وجهد واضح.. احييك على هذا التناول الرائعجمال بنون

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 12:47
    Permalink

    Jeg er en stolt eier av plagget bunad og har vært det siden 1980. Det er vel bare en 17.mai siden dengang jeg ikke brukte den for jeg var meget gravid, men ellers er den på, også i festanledninger! Fanabunaden er vakker og min venninne her sør driver og syr på sin. Lykke til med årsprosjektet ditt. Du får oppdatere oss jevnlig på fremgangen frem til neste år :o)

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 14:53
    Permalink

    I have been following the truthiness photos, but haven’t shot mine yet. It is a great “movement” that she started, and I’m glad you did it, too.My Best shot is up, I can’t stop shooting the girls and their sweet

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 16:22
    Permalink

    A vrai dire, dans les premiers temps, son forum était très fréquentable. Quand il est devenu un refuge de groupies (« he’s so cute »; « oh, sa nouvelle coupe de cheveux »; etc), je me suis rabattu sur un site qui se voulait prétendument analytique mais qui s’amuse actuellement à vendre des livres sur Nadal. Et 15-lovetennis est né. J’ai mis longtemps avant de trouver qqch de correct, mais ca valait le coup!

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 17:01
    Permalink

    Goldberg quotes a fanatic Muslim in the Syrian Opposition who claims that Jews mix blood with matsoh. In fact, it was precisely a regime leader, former defense minister Mustafa Tlas, who propounded the story of Jews taking blood from non-Jews to make matsoh with, particularly in the notorious 1840 Damascus Ritual Murder case when scores of Jews were jailed and several tortured to death on account of charges of killing non-Jews for their blood.Hence, on this point, the oppositionist joins the regime stalwart.

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 17:32
    Permalink

    One of them was me! I saw this Big Bang MeMe last night and they got over 1,000 participants… wow. I hope this one keeps rolling…Michelle Gartners last blog post..

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 17:44
    Permalink

    Hola, quisiera saber con que se los puede alimentar ? .. Justamente encontré uno y lo tengo a mi cargo. Me interesaría mucho saber como podría cuidarlo .. Desde ya, muchas gracias .

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 00:09
    Permalink

    Along with everything that appears to be building throughout this specific subject matter, all your opinions are actually rather radical. Nevertheless, I appologize, because I do not subscribe to your whole strategy, all be it exciting none the less. It seems to me that your remarks are generally not completely validated and in fact you are generally your self not really fully confident of your point. In any case I did take pleasure in reading through it.[]

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 06:32
    Permalink

    Oh my god, oh my god, just wore nearly the same outfit yesterday ^^I love the great work you do with your blog and feel addicted to these posts where you show how amazing life is. You are very beautiful and an inspiration in every way. I'm happy that you have the chance to make your dreams come true and give everyone animation to experience the world of fashion even in a simple way in the same way.Looking forward to hearing from you here. Have a wonderful sunday,Claudia

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 06:45
    Permalink

    The buddhists did it first around 300BC,No, the christian, western University was a unique concept. To call indian buddist schools a 'university' is akin to putting their sculpture on par w/ western sculpture, or moghul illustration with western painting.

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 08:03
    Permalink

    Still better to be rich than poor.When will the middle class stop voting against their own best interest?Romney, as “poor” a candidate as he is, with his herky jerky body language, jittery laughter, grimacing instead of smiling, discomfort among people, lack of specifics, and promise of a return of the neo cons that got us into this mess, could very easily win.If he does, it will be even better to be rich! (Hilarious, the opposition accuses O of inaction on the economy when they throw up all the roadblocks.)

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 09:00
    Permalink

    Hey there! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog. Is it very hard to set up your own blog? I¡¯m not very techincal but I can figure things out pretty quick. I¡¯m thinking about setting up my own but I¡¯m not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Thanks

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 15:10
    Permalink

    I can't divulge any names, but some of them are dead (one of the Barmitzvah boy's uncles was hanged on trumped-up spying charges in 1969) and the living are now in Israel, England and Canada, having escaped Saddam's reign of anti-Jewish terror in 1969 – 70.

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 16:53
    Permalink

    Serìa genial una continuaciòn aunque la historia tome otro giro y se centre en la vida de los personajes de Florencia Bertotti y Benjamin Vicuña. Fueron creibles ambos y quizàs se podrìa explotar la quìmica entre ellos que comenzò a formarse aunque no se terminò de ver a lo que pueden llegar.Asì que voto por una novela con ellos de protagonistas.

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 17:51
    Permalink

    6th, 2005 and is filed under Corporate. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently notallowed.

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 19:08
    Permalink

    Guylaine ditBonjour,Mon ex m’a transmis l’herpès génital mais l’avait contracté lors d’une fellation. Est-ce que ça me dit quel type d’herpès j’ai ou je dois absolument passé des tests plus poussés?Merci

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 21:48
    Permalink

    bewick, conquest and immigration are different things. This is why the founding American generation and the colonists aren't immigrants, but conquerors.And you should look at the crime rates of your black immigrants too. They're not that peachy either.Anna, it's not immoral. What is immoral is expecting people to come here and adapt. If you accept civic nationality, their way of life is just as valid as the way of life of a real Swedish person. trempictrempic, why? If the black men are Swedish citizens, what's the problem?

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 01:03
    Permalink

    155If we have Bynum play like that the whole season, and stay healthy, then this is all cream cheese…It is awesome to have a team that can lose Gasol for a night, and still easily win.81 more to enjoy. That first one won was great to watch.

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 02:03
    Permalink

    Shelly. These are AWESOME resources. I don’t think I have used the word awesome more in my entire life than I have since I have been developing my own PLN in the past month. I just have to make sure that I set aside time to watch all of the wonderful presentations. Thanks for all you do! Shelly Terrell Rocks!

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 02:21
    Permalink

    Dear S. Owlet,Sure– actually, that gives me a good topic for my Thursday morning post! Thanks for asking!Also, a friend tells me my ideal home may be New Zealand. (Except for the giraffes and leopards, etc…) Now all I have to do is get everyone I know to move there with me… :o)

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 03:33
    Permalink

    le vote utile c est de voter Sarkozy.Comme ca on est sur d avoir Hollande elu au second tour !Bayrou aurait pu nous eviter Flamby mais malheureusement ca ne sera pas le cas

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 03:44
    Permalink

    Another question popped out at me (thanks for answering my first one):You can’t make changes to a PDF (that I’m aware of) so how do you let the editor know about final changes? In a separate doc that has page number, line number, and word number listed?

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 08:27
    Permalink

    Wow, 60 calories?! You are a rock star! I love this – it’s wonderful to have recipes like this to feel like you’re indulging without indulging at all! We have to fool ourselves every now and then!

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 10:47
    Permalink

    Articolul a aparut in ultimul nr din august al revistei Super Bc. Logic, asadar, a fost dat la tipar cam de 20 august. Deci, Augustin, n-ai nimerit. Poate data viitoare incerci sa silabisesti mai atent textele altora. E ca si cum as spune eu despre vreo strimbatura de-a ta ca ai copiat-o de la vreun clovn ratat. As gresi? Sigur ca da, pt ca nu poti plagia o strimbatura. E originala sigur. 

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 15:31
    Permalink

    Profe, también te extrañé.Maie, que te mejores pronto.Luis,ya te eché el cuento por mail…Javier,gracias y AMÉN!Fernando, por allá estuve. Mil gracias!Carlos,y yo a ustedes…Sol, qué bueno que te sientes mejor; lo que nos contaste me dejó preocupada.

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 18:45
    Permalink

    Evidentemente, caro Tonibler!…Cara Margarida, confesso que – certamente por falha minha – nao percebi o seu ponto. Nem a sua relação o este post… O que relatei foi absolutamente verdade. Logo, assim sendo…

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 22:22
    Permalink

    I really went off teen vogue for a while with the whole miley, selena gomez (insert more smiley teen disney stars here).This issue looks suprisingly good though, alhough I will always be faithful to NYLON :)love,nicky x

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 22:36
    Permalink

    Misery loves comapny, so here’s a bit.Brushing my teeth the other day, hunched over the sink, my 4 year old say’s “Dad, you need to exercise”.I too thought it was funny, but now I just think I’m fat.And That’s Not Funny.Daddy Brad

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 22:37
    Permalink

    July 26th, 2007 at 9:27 amjohn (26) and lostinny (30)Let me get this straight… you are assigning blame for the rising cost of housing in the 70’s and 80’s to educated women who pursued rewarding careers?

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 00:37
    Permalink

    Chị thì không có cái may mắn được in love vá»›i yahoo, nên bỏ Ä‘i, chả tiếc gì cả. Vì có vài entry lèo tèo, vá»›i lại vài entry viết trong lúc rất Ä‘au khổ (theo nghÄ©a Ä‘en), không muốn đọc lại.  hoado

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 01:07
    Permalink

    The situation isn’t as dire as Gruman makes it out to be; proper HTML processed through Sigil is a perfectly effective (and not hard to use) ePub creator.I think his complaint stems from the fact that ePub and Mobi don’t copy newspaper and magazine layout well… and they should not, as they are a format of themselves. Those who understand that ePub and Mobi layouts are unique can work with them and create digital content without much complaining.

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 03:12
    Permalink

    Thanks for an incredible submit, can examine your others reviews. i appreciate your thinking within this, I felt a trifle strike by this text. Many thanks again! You make a good time. Got some wonderful facts here. I think that in case more people thought of it doing this, they’d possess a better time frame receive the suspend ofing the matter.

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 03:58
    Permalink

    I ended up being recommended this web site through my own cousin. I’m not certain whether or not this submit is written by means of him as no person else understand such unique approximately my own problem. You’re amazing! Thank an individual!

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 08:25
    Permalink

    – I genuinely enjoy your internet page, however I’m having a difficulty: anytime I load 1 of your post in Safari, the proper of the webpage is screwed – it really is strange. May possibly I mail you a screenshot? Anyways, continue your very good job; I truly appreciate reading you.

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 09:12
    Permalink

    Awesome!!!!! I’m a new (an proud) member of tlr an just wanted to say that even tho this material is older its continuing to inspire a new generation of us! Cheers kev, your a true legend and u got the UK with u for every rep! P.s using ur original 8week transformation so keep an eye out! -Tom

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 11:09
    Permalink

    Занимательная интересная статья Да и в отличие от большинства других подобных советов воду в уши не льешь

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 13:26
    Permalink

    You actually make it appear really easy together with your presentation but I find this topic to be really one thing that I think I would never understand. It seems too complicated and extremely large for me. I’m taking a look ahead for your next publish, I will attempt to get the grasp of it!

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 14:26
    Permalink

    Anonymous19.08.2011En tout cas, il y a plus de Russes qui aimeraient vivre en France que de français qui aimeraient vivre en Russie. Sur toute la Russie, il n’y a guère plus de 6000 français…Et dès qu’ils ont de l’argent les russes préfèrent envoyer leur enfants étudier à l’étranger plutôt qu’en Russie… Ben pourquoi ???

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 15:33
    Permalink

    valdelasfuentes18 noviembre, 2008Me parece que esta lista es fiel reflejo del perfil de las personas que compran videojuegos. Cada vez los utilizan personas de todas las edades y de todos los generos y las distancias entre ambos son muy cortas

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 19:40
    Permalink

    Hi Arthur,I could kick myself. Forgot to call and wish you congrats. Sorry! But I am saying it now. Love the show. I hope to talk to you on skype someday.

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 20:13
    Permalink

    I too hold Stewart in high esteem, and my criticism should not detract from that.You’re correct that some of his praise was a little backhanded, and I think I pointed that out above. But I think he was off his game here by making a distinction between Wallace and the rest of Fox that doesn’t actually exist.

    Responder

Deixe uma resposta

O seu endereço de email não será publicado Campos obrigatórios são marcados *

Você pode usar estas tags e atributos de HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Espaço reservado para publicidade/p>