Prazo para regularizar título de eleitor termina dia 9

Brasileiros que ficaram mais de três eleições sem votar ou justificar a ausência têm até a próxima quarta-feira (9) para regularizar a situação. Para efeito dessa contagem, cada turno de um pleito representa uma eleição. Segundo o Tribunal Superior Eleitoral (TSE), quase 1,9 milhão de eleitores estavam em situação irregular no país em maio de 2017.

O cidadão deve ir ao cartório eleitoral de posse do título de eleitor caso o possua, além de um comprovante de residência e um documento oficial de identificação pessoal que tenha, no mínimo, nome, filiação, data de nascimento e nacionalidade. No caso dos homens, também é necessário levar o comprovante de quitação militar.

Outras solicitações

Também termina na próxima quarta-feira o prazo para que o eleitor que tem 15 anos, mas vai completar 16 anos até a data da eleição e pretende votar, requerer o título. O mesmo dia também é o prazo final para que pessoas com deficiência que necessitam de atendimento especial informem sua situação à Justiça Eleitoral para que sejam remanejadas para uma seção adaptada.

A participação nas eleições é facultativa apenas para analfabetos, pessoas com idade entre 16 e 18 anos ou com mais de 70 anos. Para os demais brasileiros, o voto é obrigatório.

Agencia Brasil

Ubiratan Braga

Jornalista, radialista, publicitário

142 comentários em “Prazo para regularizar título de eleitor termina dia 9

  • 15 de maio de 2018 a 10:27
    Permalink

    – hi!,I really like your writing so a lot! proportion we keep in touch more about your post on AOL? I need an expert on this house to resolve my problem. Maybe that’s you! Having a look forward to see you.

    Responder
  • 15 de maio de 2018 a 12:01
    Permalink

    Yo la tengo desde el 1º día. a día de hoy y con el Starfox recién comprado me siento algo desamparado. Si eras lo suficientemente pequeño cuando la N64, y ahora apenas o simplemente no te acuerdas, lo vas a flipar. Pero de lo contrario y hasta que entre bien varios meses, no vamos a tener nada de nada. Eso sí, el Mario 3D estoy deseando de que salga, juegaco que tiene que ser!!

    Responder
  • 15 de maio de 2018 a 14:23
    Permalink

    Trop chouette ton site ! Je le connaissais de l’époque du master mais je ne savais pas que tu le continuais. C’est beau Je vais le partager sur mon réseau facebookien pour la peine, tiens !

    Responder
  • 15 de maio de 2018 a 15:01
    Permalink

    post.this is a great way to sell…your products. there are many people online making a nice income with their blog. they make money with google adsense, their own products, affiliate products, resale rights products, and even advertising hosting space. once your blog becomes popular, y…

    Responder
  • 15 de maio de 2018 a 16:34
    Permalink

    Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging for? you made blogging look easy. The overall look of your website is wonderful, let alone the content!. Thanks For Your article about MS Office für iPad als Debüt auf der Apple iPad 3 Keynote? | TechnikObst .

    Responder
  • 15 de maio de 2018 a 23:46
    Permalink

    1. Nem tudom, van-e még ma is asztmás betegeknek barlanglátogatási lehetÅ‘ség – de tartok tÅ‘le, hogy ha van is, ez semmiképp nem "SZTK" alapú és nem ingyenes.2. A tüdÅ‘szani rohad szét. Kíváncsi vagyok mikor tudjuk meg, ki az új tulaj ?

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 00:14
    Permalink

    ziua,Pentru stabilirea unui sediu social, contractul se incheie cu proprietarul imobilului.Trebuie verificat contractul pe care il are chiriasul pentru a vedea ce drepturi are prin respectivul contract si daca poate sub-inchiria cu sau fara acordul expres al proprietarului.Va multumim pentru prezenta pe site-urile REINVENT!

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 01:05
    Permalink

    ene09Adan Arroyo Las madres hermosas la mia se levanta del noticiero y me dice preocupada :Mamá : Hijo salio un nuevo VIRUS para computadora !!!!Yo : Tranquila siempre salen y muchos… pero tengo el PC vacunado…Mamá : (con cara de susto) ¿QUE HICISTE QUE CON LAS VACUNAS?Yo : ayyy mamá !!!!!

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 01:35
    Permalink

    No one’s. But they’re pretty well tangled up so I think it might take a lot to make him choose.That didn’t make much sense. I was answering this question:Exactly whose interests is Obama loyal to? And my answer should’ve been:No one’s but his own. But his political interests and black racial interests are pretty well tangled up so I think it might take a lot to make him choose.

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 02:21
    Permalink

    Nydelege bilete, og det er nok ikkje berre med deg at hagen har godd gjen. Etter to vekers ferie (+ pluss tida Ã¥ ta seg gjen etter ferien)var det mykje Ã¥ ta gjen her ogsÃ¥…Ha ein fin dag!

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 04:26
    Permalink

    Wгite more, thatѕ all I hаve tosay. Literаlly, it seems as though yοu гelied on the video to make your pоint.You definitely know ωhat youre talking about, whу throw awаy your intelligence on just ρоstingvideos to yоur blog when you coulԁ be giving usѕomething еnlightening tο read?

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 05:36
    Permalink

    well good luck with all that… love the blog and the picture of frank on the "john"…speaking of which…why is it that the best of ideas appear to us right there??? hmmmas far as having too much on your plate… well dreams are for pursuing… gotta start somewhere…peace

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 07:16
    Permalink

    Știu că probabil nu-mi vei aproba sau vei șterge ce am scris, dar oricum:Când te inspiri dintr-un articol care nu e scris de tine, etic e să faci link spre el. Pe lângă asta, a te inspira e una, a traduce (+prost) pe de altă parte e alta.

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 09:56
    Permalink

    Olá Daniel Borges, obrigado por consultar o blogue.Em resumo, descobriram que o WEP é vulnerável a alguns tipos de ataque, aí fizeram o WPA (WPA1) para quebrar um galho momentâneo, até que fizeram o WPA2 que, por fim, consegue um nível de segurança satisfatório.Portanto, sugiro, use o WPA2.

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 20:01
    Permalink

    Does your blog have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d like to send you an email. I’ve got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it grow over time.

    Responder
  • 16 de maio de 2018 a 22:14
    Permalink

    lobro: Amen to that. Happy New Year to all. Hope 2012 is the year PALESTINE will be FREE and INDEPENDENT. Rachel Corrie has paid a down payment with her life, as many others over the years toward this noble cause.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 00:30
    Permalink

    You can’t make changes.You can’t grow faster.You can’t ‘optimize’.You are not a Formula 1 engine to be tuned to grow.Everything is predetermined from nature – genes.If you could change that, each person would be a perfect model.Wait, be patient. Do things which are under your control. Not beyond.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 00:55
    Permalink

    I been wanting to buy kettlebell for at least a year. Would be great if I can win your DVD, I need some motivation with my workout. With which movement should I begin ? Thanks

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 02:14
    Permalink

    Nice read, I just passed this onto a colleague who was doing a little research on that. And he actually bought me lunch as I found it for him smile Thus let me rephrase that: Thanks for lunch! “Not only is the universe stranger than we imagine, it is stranger than we can imagine.” by Sir Arthur Eddington.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 03:03
    Permalink

    Dentro de la financiación por goteo, se buscan parajas con hijos o a punto de tenerlo para crear una comunidad… Y compartir una economia donde se busque el bien común. No tengo el enlace,,, ahora mismo.Vota el comentario: 0  0

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 04:23
    Permalink

    La naturaleza imponente, los pueblos y las calles, cutres y sucias, los naturales del lugar no se esmeran mucho en mantener sus casas dentro de un mínimo de limpieza, no costaria tanto arreglarlas y limpiarlas, pero parece ser que eso no entra en sus preferencias o hábitos de vida. Menos mal que no son un destino, sólo forman parte del camino.Un abrazo y salud y fuerza para el viajeTu voto: 1  0

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 05:43
    Permalink

    Regards for all your efforts that you have put in this. very interesting info . “Few are those who see with their own eyes and feel with their own hearts.” by Albert Einstein.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 05:57
    Permalink

    I did not know that there is the SEO starter guide like this since Google have create this ebook on November 2008. i just download it a week ago :)Thanks a lot.Very impressive. Only now we have more competition! Ha, Ha!

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 08:03
    Permalink

    So so pretty!I cannot get over the materials and range of textures here. I crave them so much here in North America as they are so so scarce and nearly non-existent! Such beautiful and serene spaces. I want to wear a linen dress and wander from room to room barefoot and comfortable…Hope your Summer + week are off to a splendid start :)xoxo,Sarah

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 09:48
    Permalink

    If you know teachers who have developed curricula that honors the promise of the common school, perhaps they could copyright their work. That would protect it from ed-entrepreneurs. The teachers could then license their curricula to schools that honor the professionalism of teachers.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 15:23
    Permalink

    Ne pas être con c’est se rendre compte des choses évidente…Avoir un estie d’problèmes entre les 2 oreilles (au niveau de la jalousie paranoïaque) c’est prendre les e-mails de l’autre………….

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 16:00
    Permalink

    Esperaba este comentario muskillogemi, prueba de que no has visto el vídeo. Te ruego vuelvas a verlo y LEAS con atención la descripción del medio con el que ha sido realizado. Nadie ha dicho que la imágen haya sido grabada sólo con la ayuda de un telescopio. Lee más antes de criticar.Te llevarás una sorpresa interesante. Tú no eres un astrónomo amateur sino un “Debunker” al que he dejado entrar desde una IP específica, que curiosamente coincide con el rango geográfico de la de ¿miniaventura?Saludos.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 16:04
    Permalink

    My deepest condolences to all the Stewart family. I have many fond memories of Mrs. Stewart, especially as a young girl visiting in the home with my special friend, Sandy.May God comfort you in your loss and knowing that she was loved by many. Sincerely, Cynthia Roseman Dickerson

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 16:48
    Permalink

    Federer a tout gagné ou presque les JO…Aujourd’hui, ses adversaires (surtout les petits) ont tendance à lâcher leur coup, à se faire plaisir et ces derniers temps cela a marché, mais à chaque fois un set.Je ne m’en fais pas pour Federer, il sera là dans les grands moments.Plus inquiétante pour moi, la prestation de Djokovic…

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 19:21
    Permalink

    Conrad,Indeed. I forget the source, but there is a very moving bit somewhere in the vast writings of Luther where he realizes that his beliefs are more or less the same as those of Jan Hus, who of course he was taught to consider public enemy #1.An interesting question, which I have no answer to, is whether the tie to Neoplatonism (which of course the Neoplatonists just knew as Platonism) is, in the biological parlance, homologous or analogous. Certainly one could make a case for Christianity as a branch of the Platonist tree. And yet the idea of the “the One” is hardly inaccessible…

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 20:50
    Permalink

    I’m not sure where you’re getting your information, but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for fantastic information I was looking for this information for my mission.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 21:47
    Permalink

    Technical Note:To subscribe to the channel, send a blank mail to NTMN. We'll send u the configurations.The channel is DTH and our partners are BataSky.You must avail the facilities of BataSky to catch the channel.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 21:55
    Permalink

    well, thats a superbly flawed interpretation, isn't it, Amlan?Going by the judges logic, a mere satisfaction of the first threshold itself would suffice. Since at least for the latter two, there is an "and". Which means once I show that I have trademark rights in a name, I automatically get the name transferred or cancelled. notwithstanding the fact that the other person may have a legitimate interest and no bad faith at all! I'll try and do a separate post on this soon.

    Responder
  • 17 de maio de 2018 a 22:13
    Permalink

    Fr. JohnI enjoyed your post. It is very inspirational. My brother is going to be a high school teacher, and English teacher, and he loves the state model. Your story is proof that his model is flawed, but he would never admit it. He tends to have feelings for the noble savage.

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 00:07
    Permalink

    Información Bitacoras.com…Valora en Bitacoras.com: Continuum El 15 de Marzo de 2011 fallecía en California Jean Liedloff, autora de The Continuum Concept (El Concepto del Continuum), libro que ha sido la base de buena parte de la crianza con apego en todo el mundo anglosajó……

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 00:39
    Permalink

    Well its fabulous Elizabeth everything is just so spooky and so perfect!! The pop up cards you are showcasing are amazing I have never made one before but might have to have a go now!!! Thank you for my Birthday Wishes!! Love Chanelle xxx

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 02:28
    Permalink

    Sometimes if you have a problem with redirecting not working in PHP you can use the exit; statement EG: header(“Location: sdfasfa.php”);exit;If you have some troubles with that.

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 06:07
    Permalink

    By October 21, 2012 – 6:16 ambreath-taking making…You can allow might seem like quite simple together with slideshow however Document try to look for this approach matter that must definitely be actually a concern which my very own spouse and also i guess A cost-free won’t necessarily decide. They mi…

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 06:25
    Permalink

    Imagine if there were as many high quality Sims-style games the way there are so many high budget military shooters. The industry would look much different.Steve, I don’t think a game about social interaction or human relationships necessarily has to pass the Turing test. There are other ways to play with social interaction than merely emulating it. I think part of Mattie’s point is that it’s something that has barely even been tried. There are entire genres waiting to be invented here.

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 09:28
    Permalink

    a lot of what you see of that “person” is because of the “relationship”. hurt can make the beloved as nitric acid…i wonder if we still miss them. But yes you are right about one thing, time has it in it to heal. After all, for how long can the sun stay behind the blind ?!

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 10:22
    Permalink

    Your conclusions Sanders is not provable and you know it, while you holler from the highest perch the coming end of the World. You have screamed at anyone who dares to question your government loving positions and your constant badgering of businesses in this country except for foreign companies. You do not have anyone in the scientific community which will agree with you except for one person who is making a fortune off from this fear mongering….Al Gore!

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 11:39
    Permalink

    salam.memang la kita boleh bersuara atau menyuarakan pendapat di Malaysia ni,tp sebelum bercakap tu fikir2kanlah dulu,lagi2 hal2 yg boleh menyentuh sensitiviti masyarakat.kalau dah bab mghina ngeri org len tu tak sensitif ke?sultan apatah lagi..lepas ni nak lepas cakap pasal ape pula?melayu,islam,malaysia,bgsa lain,…???

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 12:26
    Permalink

    FÃ¥r ont i magen när jag föreställer mig er tillsammans igÃ¥r, ingen förälder eller barn borde fÃ¥ uppleva vad ni utsätts för. Varför är livet sÃ¥ orättvist… Tänker pÃ¥ er idag precis som mÃ¥nga andra dagar!Kramar frÃ¥n bloggläsare i Kungsbacka

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 14:22
    Permalink

    seb c dit :c'est la faute a la crise….. et bien oui ! il faut peut etre ouvrir les yeux et voir comment nous nous en sortons par rapport aux autres pays du monde, vous vivez dans une bulle ou quoi ?!

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 14:41
    Permalink

    Well, here we have no tabernacle candle…and, no altar cloth whatsoever…totally bare as in Good Friday all the time…what can one say other than it appears at least that the theme of “homeliness” (?) is adhered to with strict consistency…

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 16:50
    Permalink

    yov csk….ethaiyaavathu post update pannuyya…ovvoru thadavaiyum vanthuttu summa thirumbi pora maathiri irukku…writer nu pera vachukkittu , ezutharathukku iththanai sombaerithanappatta eppadi ? naeram othukki ezuthithaan aaganum…luckylook ai paaru…uyirmai viruthu kidaichathukku appuram, almost daily oru post podaraaru…its ur dutu to write for us csk….okya…

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 23:22
    Permalink

    That preview looks so good! My friend is actually terrified of that movie haha she’s so scared of the wicked witch, like it was on TV one day when she was over and she started freaking out lol

    Responder
  • 18 de maio de 2018 a 23:32
    Permalink

    Good post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon every day. It will always be exciting to read through articles from other writers and practice a little something from other sites.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 01:23
    Permalink

    Your nails are on fire! Looks fantastic with those flakies on top.  Love the shade of peach with that top coat.  I’ve never seen those before.  Guess since they’re not an American brand!

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 03:18
    Permalink

    Yesterday, while I was at work, my sister stole my iPad and tested to see if it can survive a twenty five foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she has 83 views. I know this is totally off topic but I had to share it with someone!

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 05:20
    Permalink

    transición ya está en marcha… aunque probablemente no con la rapidez que nos gustaría. Los cambios cuestan, pero seguro que la presión del contexto económico se llevará por delante a los que menos valor aportan al consumidor y agudizará la creatividad y la innovación de algunos actores que ni tan siquiera conocemos hoy…

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 06:27
    Permalink

    Hahah, meu laptop caiu quando eu estava navegando philinorte.com última vez que estive aqui. E nos últimos dois meses eu tenho olhado para este weblog, tão agradecido Eu localizada mais uma vez! : D

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 07:06
    Permalink

    buen dia acabo de enterarme de tu webblog y la verdad es que me parece genial no sabia de mas personas interesadas en estos temas, aqui tienes un nuevo lector que seguira visitandote semanalmente.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 09:09
    Permalink

    I had a very similar experience with AA.. What really surprised me was that when I did my research and came at these people with the facts I had found about the roots of the 12 step program and the cult like behavior of the organization, I was immediately demonized and labeled a “dry drunk”, much like $cientology does with with SP’s. It’s only natural that $cientology would prey on these people.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 09:29
    Permalink

    pershendetje jam esmeralda.jam 53 k. me gjatesi 1.58.me thone te gjith qe kam trup te bukur,por barku im eshte sikur te isha 6-7 muajshe.bejm cdo dite palester…..por asgje seshte ne terezi …vazhdoj te kem te njejten permase…ju luem kam sh nevoje per nje keshille..se po cmendem ngela duke fshehur belin me bluze te gjera me vjen zor dhe nga burri

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 09:53
    Permalink

    that cigarettes caesud cancer and that evidence was remarkably slow in coming.Nicotine patches, gum, etc. never worked for me and never worked for anyone I know. Positive thinking and self belief can be hard to achieve . For me, if it’s done correctly, it should be easy. Maybe for some people it’s difficult because they are trying too hard. If anyone is finding it difficult they can email me and I’ll try to help.I’m not saying my method is right and everyone else’s is wrong. I’m just finding it hard to get this message across!Thank you for your comment.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 11:59
    Permalink

    angel never die 18 ülkede maÄŸazası var Çanakkale de çok seviliyor ve satan 2 maÄŸaza var.ürünlerini görünce dayanamıyorum mutlaka alıyorum giy beni diye bağırıyorlar…

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 12:03
    Permalink

    güzel bir test.fakat deÄŸerlendirmede eksiklik görüyorum.ben kendimi test ettim.sonuç. 9a, 9b, 2c olarak cevapladım. peki bu eÅŸitlik durumunda deÄŸerlendirmeninsonucu ne olur.kanımca böyle testler verildiÄŸinde deÄŸerlendirmelerin de seçenekleri çoÄŸalması lazım.kesin bir dille cevap şıkları kadar bir deÄŸerlendirme yapılmaması gerekir. kanımca…

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 12:18
    Permalink

    c’est encore plus vrai en sciences humaines, et avoir sa parole dans les médias procure une certaine aura qui s’obtient plus facilement avec des thèses plus extrêmistes qui attirent davantage les médias.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 14:34
    Permalink

    Yeah, but that’s part of the story; That was from the Joker’s point of view so you could do that. Saw him draw Batman in Lex Luthor; man of steel, and while his Bats is cool, it ain’t Mazzucellis. Year one is something completely different, you HAVE to see him all the time, and even though you do, he is still mysterious. Mazzucchelli’s Batman is king.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 15:49
    Permalink

    Nilgün hanım sen çok yaÅŸa, senin tarifini harfiyen yaptım…harika oldu,Åžimdiii, diyeceksinizki Fasulye Pilakisi’ni piÅŸirmenin tek bir yönü var…fasulyeyi akÅŸamdan ıslatıp ve saydığınız malzemeleri koyup piÅŸirmek, ve ben.. akÅŸamdan suya koyup düdüklüde piÅŸiriyordum..iÅŸte hata burda imiÅŸ!! Düzeltip… TeÅŸekkür ederimNeyse, eskiden benim çalıştığım firmada bir genel müdürüm vardı derdi ki ” KızımaÅŸağı yukarı herkes evlenir kimisi mutlu olur kimisi filozof”HoÅŸca kalınNaciye

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 16:30
    Permalink

    Tonight that American flag is still there on the moon. And I don't doubt for a second that Neil Armstrong's spirit is still with us: that unique blend of optimism, humility and the utter confidence that when the world needs someone to do the really big stuff, you need an American.Mitt Romneyveiled hit against obama not being an american, and certainly not up to the task.

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 17:53
    Permalink

    ,VTChromizer se basa en el motor de Virus Tutal, un servicio que a pesar de no ser tan popular como Kaspersky o AVG pero que es muy valorada por sus usuarios. Y lo que hace es añadir una opción en el menú

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 18:07
    Permalink

    Emma S: Enpä tiedä muuta konstia kuin laittaa multaan. Olen jonkunkin kerran kasvattanut kuistilla, laittanut joskus alkukeväällä multaan ja se on alkanut kasvaa aikamoiseksi pehkoksi. Se tuuheutuu entisestään kun latvoo. Ja ihan siis näistä kaupan pieniruukkuisista. Siitä on riittänyt napsia pitkälle yli kesän.-Basilika

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 19:05
    Permalink

    Yoiyolaaaaah… kan saya cahndeso dari Jawa Timur, Kangmas.. Ocreee.. mudah-mudahan semua saudara di Trenggalek juga membaca salam dari Panjengan, nggih.@: Terimkasih, Brur… salam sahabat, dan tetap cumunguuuttttt…. yoooo

    Responder
  • 19 de maio de 2018 a 20:31
    Permalink

    l’errore vero sarebbe :/opt/ibm/iSeriesAccess/lib64$ isql -v as400[01000][unixODBC][Driver Manager]Can’t open lib ‘/opt/ibm/iSeriesAccess/lib64/libcwbodbc.so’ : file not found[ISQL]ERROR: Could not SQLConnecteppure tt i path esistono i link simbolici sono tt ok …da cosa potrebbe derivare??grazie.

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 00:00
    Permalink

    An interesting discussion is worth comment. I believe that you must write more on this topic, it may not be a taboo subject but usually people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 01:23
    Permalink

    It should have been obvious with the failure of SCOTUS to recuse 2 clearly compromised justices in the Kerchner v Obama cert plea that NO COURT IN THE US WILL EVER CONSIDER HEARING A CASE AGAINST BARRY!!! Actually hearing one would very probably save the Constitution from destruction and these Judicial liberals (all 6 of them) can't allow that to happen.Shame on them!!! There's an old saying that an oligarchs will always work to preserve themselves first and foremost.

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 02:15
    Permalink

    Merci beaucoup Marie-Laure pour vos encouragements et je suis ravie que Victoire découvre Les princesses de Marie avec le joli petit sac de petite fille. D’autres merveilles sont en train de voir le jour grâce à de nouvelles compétences ! Mon émissaire paternel saura vous transmettre la suite ! je vous embrasse, K

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 03:15
    Permalink

    to quote myself, “blogger and LJ don’t love each other enough” and who *are* those good-looking peeps in that photo nice job on the race. though the time was similar, IMHO it was a better performance due to the harder terrain of this course as opposed to the ones that end at tavern.

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 04:57
    Permalink

    Use taxes are an interesting subject, I’m sure most people don’t know about it. Who is going to report something like that??It’s clear to me that the tax laws need to be simplified in some way. It’s too much!

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 05:36
    Permalink

    In the webinar I attended earlier this week many people talked about organizations learning to trust employees with social media. I think that also plays into this idea of not managing chaos and it does fall within the realm of being a good leader within an organization. Accepting that employees generally want to do the right thing and then letting them be responsible is a step in the right direction for many employers. I think it helps employees stay motivated and that’s critical to success.

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 08:44
    Permalink

    I use spelt flour all the time now, it's so good! I love the pumpkin seeds and the cookie cutter shapes, so sweet and healthy, a perfect lunch box treat for this time of year;-)

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 10:04
    Permalink

    Len asked a good question. He wants to know, “This might border on legalism, but what does a real new covenant sabbath/day off look like? Do things like paying bills, going to the doctor, returning recyclables, blogging, and other miscellaneous errands and tasks have a place on that day? I’d love input here.”How would you all respond to him?

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 16:15
    Permalink

    Love your fur and feather ,I visited the Black country musemn I enjoyed it so much ,well worth the visit ,and like when Kennedy was shot I can remember where I was when I heard the horific news about the Munich disaster ,what a talented young footballer Duncan Edwards was. love Jan xx

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 16:47
    Permalink

    Hubert… I can’t get much passed you now can I? You are right though, I am probably not done squirming. I do long to rest with Him & I so love to cuddle, but for now… I think I’ll dance. [I thought all who carry The Sword (with Him) to be a “valiant warrior”… you are no exception.]

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 17:40
    Permalink

    Hace tiempo escribí el artículo Autores Invitados y Colaboraciones, en el que animaba a cualquier blogger o empresa  a participar como autor invitado en este blog. Escribir este tipo de artículos tiene muchas ventajas como ya expliqué en 5 Motivos por los que Escribir Artículos de Autor Invitado.

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 19:37
    Permalink

    Jo,Wishing you peace, love, joy. comfort, friendship, excellent health, and that God would continue to provide for all of you needs for your birthday and for your year ahead. Thank you for the opportunity to work with you at Xtreme Lashes. It has been a tremendous learning experience.Warm Regards,Angel Nails

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 20:40
    Permalink

    Apple now has Rhapsody as an app, which is a great start, but it is currently hampered by the inability to store locally on your iPod, and has a dismal 64kbps bit rate. If this changes, then it will somewhat negate this advantage for the Zune, but the 10 songs per month will still be a big plus in Zune Pass’ favor.

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 21:17
    Permalink

    936c190You really allow it become appear plain with one is presentation yet We’ve this topic affiliate marketing especially fundamental parcel i deem A no expense without doubt definitely not understand. It is apparently extremely intricate as well as incredibly broad in my opinion. I stroke excited in your post, I positively make an attempt to evade you have the belief from your usb slots!19a6bb

    Responder
  • 20 de maio de 2018 a 21:50
    Permalink

    Hi Deb.I don’t know why Mr. Ruhlman skims the foam – I say that because I’m no chef and I could be wrong – but I always do because it can stick to the sides and give you a burnt rim, easily tainting the flavor of the gravy.Happy Thanksgiving!

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 02:11
    Permalink

    I loved it too. It was on my radar for a while, and I got to read it when it was in the library of a vacation home we rented. That was a part of the experience for me!I had checked out the audiobook one time, and didn’t think that I’d like the narrator (I usually check them out before I buy/download), but I’m sure that it was a good listen..-= Jennifer, Snapshot´s last blog .. =-.

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 02:21
    Permalink

    Ã…, jeg digger kombinasjonen av papir du har brukt her! HÃ¥per du koste/koser deg pÃ¥ messa!! Syns det var langt mer oversiktlig der denne gangen. Og selvsagt var det en bonus at jeg kunne gÃ¥ til og fra messeomrÃ¥det 😉

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 05:11
    Permalink

    Maz, no colonial power wants its subordinate countries be as prosperous as themselves. This is not a partnership, it’s a superior-subordinate relationship. You cannot name a single nation that has benefited from being a Russian colony or underling. Most of them realize it, some live in a Stockholm Syndrome like delusion.

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 07:34
    Permalink

    Sikke et skønt indlæg du har lavet.Jeg har ogsÃ¥ syntes, det var en stor oplevelse at føde – alle 3 gange. Det er et mirakel hver gang.Hjerlig tillykke med den søde, kønne dreng :)

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 07:42
    Permalink

    Dear Ling, you are really awesome! You deserve every single compliments because you really put 101% effort into your work. Keep up the good work. I’m very in love with my rings.I will introduce my friends who is getting married soon. Keep in touch k! Cheers,May

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 09:24
    Permalink

    Je n’ai jamais « validé le DPI » pour la mise en oeuvre de lois de type hadopi. C’est une approche qui va à l’encontre du principe du « no harm » que je décris.Il y a des usages du DPI qui sont acceptables, l’anti Spam (qui regarde bien vos mails), le pare-feux, l’utilisation pour faire un « Content Centric Network », etc, …

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 11:53
    Permalink

    Ależ proszÄ™ bardzo, to nie “wcinanie siÄ™” lecz mile widziany udziaÅ‚ w wymianie opinii.Podanie prasie wstÄ™pnej informacji na kilka godzin przed konferencjÄ… prasowÄ… to nie przeciek tylko zapewnienie sobie obecnoÅ›ci wszystkich zainteresowanych dziennikarzy. Wyobrażam sobie, że oni w redakcjach majÄ… pewien podziaÅ‚ ról, specjalnoÅ›ci, itp.Przeciekiem byÅ‚oby ukazanie siÄ™ artykuÅ‚u wymuszajÄ…cego zorganizowanie konferencji prasowej.Z szacunkiem,

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 12:39
    Permalink

    WAA WAX LUGU QOSLO SOMALIDA DOQONIMADOODA `SIDA JIMCAALE OO KALE AH MEEL UMA SOCONO HADI AN SHAQO HELNO KU LAHAA!!WADNKEENA SOMALIYA MEEL AN KU DOORSANEENO MALAHA ABAA.U codee: 0  0

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 13:28
    Permalink

    These baby care products will clean, moisturize, and heal the softest, most fragile baby skin. Often , many skin products have perfume that isn't natural or organic and can be tough. Once babies grow old enough to enjoy baths, you can help to make their washing experience more delightful by utilizing bubble bath.

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 16:40
    Permalink

    Superb website you have here but I was wondering if you knew of any community forums that cover the same topics talked about in this article? I’d really love to be a part of group where I can get responses from other experienced people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Cheers!

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 20:16
    Permalink

    We hope they’ll last a long while, it’s going to take some adjusting as my wife is a bit short and the restraints are a bit spaced apart since we have a queen bed

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 21:44
    Permalink

    "A lesbian gets money from lesbian groups to do a study of lesbian parenting. Then the study concludes that lesbians are better parents. Surprise."Kind of like how scientific racists get stacks of cash from the Pioneer Fund? It's not like cross-burnin' Charles Murray was sorrowfully moved to believe that black people are stupid only after reviewing reams of objective data. And if Sailer thinks the lesbian study's methodology was shoddy, well, there's this guy Richard Lynn, has a great party trick where he determines Mexico's national IQ using three Spanish retards…

    Responder
  • 21 de maio de 2018 a 21:48
    Permalink

    So…who is the wonder company that sent this? I love fun marketing. The ring looks like it was made of candy. Very sad that they had to follow it up with a static ‘important information’ letter though.

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 02:05
    Permalink

    We were lucky enough to spot one in the new forest today. I’ve hoped to see one for many years so to finally spot one was a great privilidge! I plan to return to the spot again in the hope that we’ll spot him (or possbily her) again – does anyone know if that’s likely? are they territorial?

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 03:16
    Permalink

    Riveting stuff:Analysis of our New Jersey Housing MarketAugust 20th, 2009 by Sue AdlerQ: I assume you are sarcastic, as this mound of manure made be evacuate my bowels, bladder, sinuses, auditory canals, stomach and salivary glands simultaneously….pretty impressive….

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 03:22
    Permalink

    LIC Program:The new Changes last April 1, 2010 does not help to everybody especially the Filipino caregivers who are in Big Demand in Canada. Canadian employers are also been affected because of the EXPENSES…without Employers who will give a Job Offer No Caregivers are Coming…in…I hope Immigration Law makers will do something to changes to be Fair to everyone./Merlyn

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 05:42
    Permalink

    When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get three emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Thanks a lot!

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 06:07
    Permalink

    It is a great story. I laughed out-loud. Artists think differently, see the world in ways others don’t, be glad! You are one of the lucky ones, IMO. I don’t understand those other people (non-artists). But I totally get artists. I am an artist.

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 06:30
    Permalink

    “I support equal pay” by now but he has not. It wasn’t just his comment — it’s his stance. Flex hours are wonderful but the question wasn’t about flex hours – it was about fair pay and he dodged it.Mary Beth recently posted..Twitter:

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 08:38
    Permalink

    I am from the south. Born and raised in Texas. Still live here.I traveled to NYC for the first time in 2006. I was staying with a friend who lives on Long Island. Upon meeting her aunt for the first time, I was asked a question (I can't remember what) and I responded with "Yes ma'am." She looked at me funny then not so covertly whispered to my friend, "She called me ma'am." I was being polite. It's how we speak down here. I have since amended my ways and only use it in jest or with my friend who knows me. I think I'm being polite, but NY'ers think I'm being smart-ass. lol

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 11:31
    Permalink

    The morons who have voted for him must love 8% unemployment and unreal gas prices. I hope it comes back to bite them.ps impeach him and Biden so we do not have to get Joe the fool

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 11:57
    Permalink

    Hi there! This is kind of off topic but I need some help from an established blog. Is it very hard to set up your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast. I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where to start. Do you have any points or suggestions? Cheers

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 13:24
    Permalink

    Il y a aussi celle-ci qui m’est arrivée récemment :une ancienne version, placée dans un sous-domaine, non prévue pour être indexée, unique pour des raisons de comparaison et qui … s’indexe et ranke parfois devant le nouveau site.ZE grosse galère ! La solution : identifier toutes les pages, rediriger les anciennes pages vers les nouvelles et se prendre un taquet comme Dinozzo :

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 15:56
    Permalink

    That’s what I always planned on too Matt! My new plan is morphing into this: earn enough income online to quit my job, pay off our house, begin investing in real-estate. Since I’ll be working at home, I’ll be more flexible in case a renter needs something. Sounds like a good plan, right? I guess I’ll find out soon enough.

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 16:08
    Permalink

    Krzysiek pisze:Ten artykuł to chyba z 1971 roku i później Friedman trochę zmienił ton poza tym jak On sam słusznie powiedział, proponował rozwiązania przystające do obecnej rzeczywistości, czyli jeśli FED już istnieje, natomiast M. Rothbard pisał o rozwiązaniu idealnym.

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 17:47
    Permalink

    Nail. On. The. Head. [ .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval ] .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval Reply:January 22nd, 2011 at 12:17 amHa! Just more reason to love you. [ .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval ] .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval Reply:January 22nd, 2011 at 12:17 amHa! Just more reason to love you. [ .fqkj{position:absolute;clip:rect(445px,auto,auto,488px);}approval ]

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 18:24
    Permalink

    Ciao Vincenzo, questa è la nostra riflessione alla trasmissione di ieri sera: “Il mare è un acquario divino, fatto di armonie e di silenzi ed è sorprendente farsi ancora stupire dalla bellezza di animali, potenzialmente mortali, ma vitali per la nostra stessa soppravvivenza.Grazie per le emozioni che ci trasmetti!!!

    Responder
  • 22 de maio de 2018 a 21:02
    Permalink

    That usually shows the "new" money attitude. Though I seldom like the extremely wealthy, I have some I know who are real people in every way. The difference? They don't have to prove anything like those with new money. (New money = the first 100 years!) LOL!

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 00:58
    Permalink

    Realmente, se tivessem logo perguntado à Dra. Cândida, ela tinha dito logo como era e pronto: poupava-se tempo, dinheiro e chegava-se à mesmíssima conclusão a que se vai chegar ao fim de não sei quantos anos de, digamos assim, investigações…Um abraço.

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 02:04
    Permalink

    If they win there, it will mean two things:1. That many other states will abandon any efforts to contain them.2. It will prove to them that intimidation tactics work, so they will be encouraged to use more and more of them.

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 02:17
    Permalink

    Odlična paralela. Vrijeme je da preplaćeni i loš CMS baziran na prastarom ASP kodu koji se vrti na starim Windozama zamijenimo s modernijom novijom i besplatnom opensource inačicom poput WordPressa. Dakle CMS koji neće uređivati i održavati pojedicni koji to rade isključivo zbog love već široke mase stručnjaka i intelekta koji će raditi besplatno za dobrobit svih korisnika. I kao takve će ih narod dobro nagraditi. Pa kaj nije nešto takvo i ideja opstanka države?

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 02:44
    Permalink

    it’s a bit pretentious really isn’t it? but the chives get a second wind of fresh growth now before they die down for winter so I do like to stick them in and on food

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 05:34
    Permalink

    HalloWir essen viel verschiedene Kekse gerne. Am liebsten die selbst gebackenen und für meinen Mann Kokosmakronen. Die Kinder mögen am liebsten die mit Schokolade.Alex

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 08:19
    Permalink

    The present situation in both regions is the result of years of neglect by the government in Khartoum and the British/Egyptian condominium before that. If both areas vote for independence of one kind or another the end result will be two new failed states on the continent. Lack of food,water and little or no infrastructure plus oil does not a good mix make.

    Responder
  • 23 de maio de 2018 a 08:54
    Permalink

    Yo tengo miles de propositos, el primero y principal, hacerme tiempo y scrapear mas, tambien terminar todos los proyectos que tengo por la mitad y empezar los de la lista, actualizar mi blog todas las semanas, lo que implica hacer al menos un trabajo para presentar por semana. Como dicen por ahi, no se si logre cumplirlos pero al menos me lo propongo.Besis!!!

    Responder
  • 1 de junho de 2018 a 07:11
    Permalink

    Are you sick and tired of being bored? You’ll never have a dull moment if you visit http://camgirl.pw It’s by far the most exciting site on the internet. There, you’ll be able to talk to all kinds of hot babes. Don’t be surprised if everyone at work asks why you’re so happy. You don’t need to tell them that you visit this site each and every day. It’ll be your little secret.

    Responder
  • 5 de agosto de 2018 a 11:32
    Permalink

    I simply want to mention I am just very new to weblog and really savored you’re web site. Almost certainly I’m planning to bookmark your website . You surely come with awesome stories. Many thanks for sharing your blog site.

    Responder
  • 15 de agosto de 2018 a 20:07
    Permalink

    I want to start a blog on myyearbook but i cant find the box on my profile.. I have made sure i have checked the box to show my latest blog in the manage profile boxes section.. But it still wont show up.. Please help.. Is there any other way to start the blog?.

    Responder

Deixe uma resposta

O seu endereço de email não será publicado Campos obrigatórios são marcados *

Você pode usar estas tags e atributos de HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>